WriteLoveLiveBreathe
Confettijoy


Follow confettijoy on Twitter




The post parties
Sunday, July 03, 2011 @ 4:47 AM

After every party no matter how screwed up the plan you thought it was earlier will turned out fine, or at least after you drank - everything seems to be better.

Feeling terrible the day after when you had too much of drinks,
but in our minds(or mine actually) subconsciously - let's do this again.


I don't know when I'll get sick of drinking,
or maybe i won't.

I don't like people to judge me just because i'm single and party like crazy.
I may be some kind of wildchild, but please look at different aspects of my life
before you start judging me.

Sunday, June 12, 2011 @ 10:18 AM

Finally done with term tests!
HELL YEAH!

Fucking studied for 2 weeks non stop and the TTs papers
are a hour each?

My camera's dead or like a month or so.. so yeah no photos..


Credits to Rasyad!

Love my nude lips, no lipstick on surprisingly!
I need a frigging dslr la daddy! HAHAHA

Going for Seoul Garden later noon with the brothers and sisters. WOOTS
And oh yeah, i think my diet worked out.
But now everytime i eat a normal meal i will lao sai after that... OH OH.

Rebel last night was helllla good!
hoped the girls enjoyed it, thou i frigging puked out my fries.
Damn xiasway.
Another 2 days to party during this 2 weeks break! WOOOTS

Probably going for a jog w another yap later.
Hope i don't die seriously!

Sunday, May 29, 2011 @ 10:09 AM




FAT FACE!!!


Haven't had the frigging time to update ever since the sem started.
And i'm not write any longer this time round as well.

Term tests in a week!
Kinda looking forward to it cus there's 2 weeks break after that!
More parties more pictures more life.

Diet starts today. SIGH
No proper dinner for 2weeks, only cereals.
Breakfast - cereal.

Ohwells, lemme try this out and i'll update it here in 2 weeks! BUHBYE!

Big dreams
Sunday, May 15, 2011 @ 8:30 AM

Wavessssss~

Stepping into the 4th week of school, kind of fast..
another month will be my term tests.. SIGHHHHH

Haven't really got a hang on any of the modules i'm taking.
No confidence boost yet i guessed?

Been dreaming real big and stressing myself up.
I want my own office ):

But..before all that can happen, let Wednesday be decision day.
Interview with the Dean for the internship in usa, i'm damn scared laaaaa.
As much as it is an uber experience for me, but it's frigging 6 months
that i'd be away.
6 months; 24 weeks; pause to working forward to what i'm slowly carving.

MIXED FEELINGS.

Major project to sew the bags this week.
):

Happy?
Monday, April 25, 2011 @ 9:10 AM

ALOHA!

School's a fucking drag today!
Fire and Safety management? - DRY
Financial management forecasting - DRY but useful
Project management - DRY LIKE YOUR MEE POK TAR

Tmr ACMV and i wonder what its like.. chillers compressors again?
Good thing is lessons starts at 1pm!

Happy thing is i finally found some hope,
and i must have faith in this. This time its for real.
:D

WHEEEHEEEHEEHEEEEE

Okay, till then! :)

Green tea frappe
Wednesday, April 20, 2011 @ 12:55 PM

So free to post so regularly?
Yes, its Weds and by left, i shouldn't be home just yet..
kinda miss it but there's so many weds to go, i won't die not going this week.

Proper post proper post i hope!

Sem break is ending in like a few days....
So ya better post the photos if not it'll be another few months before a new post.

I tweeted a few hours ago! so if yall saw it, yeah i did it, not going to regret it. not going to say anything much here. :)

I went for 2buffets today, holy crap i did it.

Photobucket

YUMCHA

Round one..

Photobucket

Char siew bao makes me happier, the other time we went we didn't get to eat!

Photobucket

Disgusting giant chicken bao.
Actually didnt get to eat so idk if it's disgusting, might be nice? Kianhao ordered during last order and we were all dying.

Simply desserts alone we ordered 4 lemongrass jelly, 1 tangyuan, 3 mango pudding, 1 banana redbean pancake, 1 custard roll. Thats all i can remember.

That was 'high-tea' , after that went to Holland V for xlb steamboat buffet!

Photobucket

The SiChuan soup like scary? I didn't touch it at all, at all.

Photobucket

Complimentary prawns

Photobucket

err, new bag. :D

Photobucket

Jeremy Yap and fiancee/fiance/future da sao!

Basically i still ate and ate longer than both of them.
Jessie as usual, her stomach like some cupboard box can store sia!

Everything's good. Service abit slow, so just spam your orders at your 1st take.
And, go there with an empty stomach!

We'll go back there again, sooon..

Photobucket

Usual photos below.

Not gonna be a pig and say wah, can be prettier not and all today.
I VERY PRETTY OK? AND SO IS MISSYBLACK!
HAHAHA!
Say i buey baa for all you like.

Photobucket

Photobucket

Wearing the same dress!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

nabueyz eat so much still so skinny!

Photobucket

Korkor's new room, loving the frigging big mirror!
Loving my mustard yellow dress, although it looks like my overwashed PE tshirt.

Photobucket

More self shots to kill you! :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

yknow where should you go to get bunny ears casing!
SOBERCHICS

$12 mailed, now available for Iphone too!

Photobucket

Photobucket

Standard Ju-on photo.

Okay, i'm done!

Giving out buffet information, just fyi.

YumCha hightea buffet, 3pm - 6pm on weekdays, only at yumcha chinatown.
Adds up to $23 w GST etc.

Xlb buffet,
i think yall know also. Call for reservation, only at Holland V.
$23++

Sign off proper,

Xoxo.
Jasmineeee

No pain no gain
Tuesday, April 19, 2011 @ 11:29 AM

I dyed my hair today!
Okay actually no difference, i wanted like real orangey but auntie dont have. :S
So like i dyed it twice cus my black roots decide not to absorb the color on the 1st try.

got difference?

Photobucket

BEFORE

Photobucket

Photobucket

AFTER


Its like 2.20am now, ought to sleep early cus tomorrow's gonna be a long day, not really.. but long eating day.
Yum cha buffet w melisa &kianhow, 2hours later crystal jade xlb buffet.
ikr, i should starve the entire week after that.

Alright,
self whoring shots.

Photobucket

Photobucket

Spot my cute phone cover!
Changed it to a cuter black bunny! My pink one broke, all thanks to 2drunkards.... TSK

Photobucket

Photobucket

Random cat eye photo.

Okay, i'm gonna watch 2episodes of Outsourced and then to bed. (:
Credits: Layout; Icons; Color codes
Best viewed with Firefox/Chrome